Anda pentingkan KESIHATAN? Teruskan membaca..

Persoalan utama adalah kenapa atau apakah punca sebenar kepada pelbagai masalah kesihatan?

Punca utama adalah disebabkan oleh kegagalan tubuh memperbaharui dan menggantikan sel dan organ yang telah rosak akibat dari pelbagai faktor termasuk pencemaran, pemakanan dan gaya hidup.

Bahan utama Afamaxx adalah ekstrak AFA (Aphanizomenon Flos Aquae) menyokong sistem penyembuhan badan dengan merangsang tulang sum-sum kita untuk mengeluarkan stem sel yang diperlukan oleh tubuh kita, seterusnya membantu menjana semula dan memulihkan sel-sel, organ dan tisu rosak secara semulajadi tanpa pembedahan.

Afamaxx satu-satunya produk suplemen yang diformulasikan dengan teknologi Imumax terbukti secara saintifik dapat meningkatkan stem sel dan Afamaxx adalah 100% organik.

Afamaxx juga adalah suplemen yang membekalkan nutrisi berkualiti di samping diet yang seimbang untuk mengekalkan tahap kesihatan yang optimun seseorang.

Afamaxx adalah produk kesihatan yang membantu wanita berkerjaya untuk mencapai tenaga dan stamina secara optimum. Dengan tenaga dan stamina ditahap optimum, segala tanggung jawab di pejabat dan di rumah pastinya dapat dilaksanakan dengan penuh fokus, ceria serta hasil yang lebih sempurna. Insya Allah.
 
Tidak seperti produk kesihatan yang lain. Afamaxx memberikan anda tenaga semulajadi 24 jam!

Penemuan yang diiktiraf dunia berhubung “Stem sel”

Setakat hari ini satu-satunya cara yang paling efektif untuk mendapatkan Stem sel dari orang  dewasa adalah dengan mengambil Stem sel dari tulang sum-sum mereka yang menelan belanja yang sangat tinggi.

Kenapa anda patut pilih Afamaxx sebagai suplemen anda?

Afamaxx adalah suplemen yang berasaskan alga biru hijau yang dikenali sebagai AFA (Aphanizomenon Flos Aquae). Istimewanya di dalam AFA mengandungi 4 enzim penting iaitu Phenylethylamine (PEA), Phycocyanin, Polysaccharide dan L-Selectin Ligand serta mengandungi lebih dari 64 jenis vitamin, mineral, klorofil, asid amino, asid lemak perlu dan pelbagai enzim penting yang lengkap. 

Perlu diperjelaskan bahawa Afamaxx bukan produk stem sel. AFA (Aphanizomenon Flos Aquae) yang terdapat di dalam Afamaxx adalah dari Tasik Upper Klamath, Oregon, Amerika Syarikat. AFA di Tasik Upper Klamath, Oregon yang merupakan AFA yang terbaik kualitinya.

AFA di sini juga dengan sengaja dituai dengan cara manual serta diproses di dalam makmal yang dibina di atas tasik itu sendiri. Ini bertujuan untuk menjamin kualitinya AFA tersebut selanjutnya demi menjaga kualiti Afamaxx.

Disebabkan Afamaxx berasaskan sumber semulajadi, penggunaan AFA terbaik kualitinya, AFA diproses (dituai dsb) dengan cara manual serta khasiat AFA sendiri, harga pasaran yang ditetapkan adalah sangat manasabah malahan wajar dikatakan “murah” berbanding dengan kos rawatan “stem sel” yang ada di hospital terpilih seperti Singapura dan di luar negara yang lain.

Kajian klinikal telah membuktikan selapas 1 jam pengambilan 1 gram ektrak AFA (Aphanizomenon Flos Aquae) (bersamaan 3 kapsul Afamaxx), tulang sum-sum (tulang sulbi) manusia akan membebaskan 3-4 juta stem sel ke dalam saluran darah untuk membantu proses memperbaiki sel yang rosak atau yang telah mati di dalam tubuh badan kita secara semulajadi.

4 enzim yang penting di dalam AFA adalah

1- Phenylethylamine (PEA) yang terdapat di dalam Afamaxx dapat membantu

  • Merawat Penyakit Attention Deficit Disorder (ADD) Dan Autism

  • Mengatasi Kemurungan

  • Meningkatkan Konsentrasidan Fokus Terutamanya Kanak-kanak

  • Mengatasi Penyakit Nyanyuk/ Pelupa

  • Meningkatkan Pengaktifan Membran Sel Otak

2- Phycocyanin yang terdapat di dalam Afamaxx dapat membantu

  • Menghalang Pembentukkan Enzim Inflamantori / Keradangan

  • Mampu Merawat Pelbagai Penyakit Seperti Asma, Gout, Thyroid, Sinus Dan Buah Pinggang

3-  Polysaccharide yang terdapat di dalam Afamaxx dapat membantu

  • Membantu Penghasilan Sel NK (Natural Killer Cell) Sebagai Benteng Pertama

  • Melawan Sel Kanser Dan Virus Di Dalam Tubuh

  • Membantu Pergerakkan Dan Penyerapan Sel Induk Dewasa Secara Optimum

  • Menurunkan Paras Kolesterol Dan Membantu Penyerapan Nutrisi

  • Mengawal Gula Dalam Darah

4-  L-Selectin Ligand yang terdapat di dalam Afamaxx dapat membantu penghasilan dan pengaktifan sel induk dewasa dari tulang sum-sum secara semulajadi

Secara ringkasnya 3 fungsi utama AFA (Afamaxx):

  • mampu MERANSANG PENGHASILAN STEMSEL induk dari tulang sum-sum. L-SELECTIN LIGAND yang terkandung di dalam AFA membantu penghasilan dan pengaktifan stem sel secara semulajadi. Sebanyak 3-4 juta sel stem baru akan terhasil dalam tempoh 1 jam pengambilan AFA.  Jumlah peningkatan sel stem baru yang terhasil adalah sebanyak 25% dari kebiasaan.

  • dapat membekalkan lebih dari 64 vitamin dan mineral yg diperlukan oleh tubuh badan manusia. Ia adalah satu-satunya superfood yang mempunyai nutrisi paling lengkap yang ditemui di muka bumi setakat hari ni.

  • AFA dapat mengaktifkn natural killer sel (NK) dengan kadar pengambilan sekurang kurangnya 1.5 gram AFA dalam masa yg sama. Tugas NK sel adalah untuk melawan virus-virus termasuk juga sel- sel kanser. NK sel yang terhasil dari pengambilan AFA akan bergerak ke setiap organ di dalam badan untuk mencari populasi sel kanser. NK sel membunuh sel kanser melalui proses apoptosis.

Selain mempunyai nutrisi lengkap, Afamaxx dengan menggunakan teknologi Imumaxx adalah satu-satunya produk yang dapat menggalakkan tulang sum-sum (tulang sulbi) membebaskan stem sel secara semulajadi yang mana ianya tidak dapat diperolehi dari produk-produk kesihatan lain yang ada dipasaran. Sebab itu Afamaxx dikatakan “Supplemen Paling Lengkap di Planet”. 

Terdapat lebih dari 800 journal-journal perubatan yang dikeluarkan oleh pakar perubatan dunia mengenai AFA.

Tasik Klamath, Oregon,

Amerika Syarikat

Penuaian Aphanizomenon Flos Aquae (AFA) 

Afamaxx adalah 100% organik termasuk “vegecap”

Afamaxx diperbuat dari bahan organik dan semulajadi, begitu juga kulit kapsul Afamaxx, ianya diperbuat daripada bahan sayuran iaitu ubi kayu (vegecap). Ianya mudah larut di dalam air, lebih kurang Afamaxx alam tempoh 15 minit dari masa pengambilan tersebut akan larut. 

Jadi Afamaxx adalah 100% organic tanpa sebarang bahan pengawet, dadah, pewarna atau bahan kimia yang tidak dibenarkan, oleh itu jelaslah bahawa Afamaxx bukanlah suplemen sintetik.

Afamaxx adalah keperluan bagi gaya hidup masa kini!

Dalam realiti kehidupan sekarang, kebanyakan makanan yang ada di pasaran sekarang tidak dapat membekalkan nutrisi yang lengkap yang diperlukan oleh tubuh badan kita atas beberapa sebab antaranya penggunaan bahan kimia, racun, air yang tercemar, pencemaran serta gaya hidup. Sebagai alternatif dan gaya hidup sekarang menyebabkan Afamaxx menjadi keperluan sumber nutrisi lengkap untuk tubuh badan kita.

Makanan seimbang adalah makanan yang lengkap dari sumber nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Sekiranya pengambilan makanan seimbang yang lengkap dari sumber nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan maka suplemen tidak diperlukan. Persoalannya kebanyakan sumber makanan yang ada di pasaran sekarang gagal memenuhi bekalan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

Keyakinan produk Afamaxx

Afamaxx telah mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia). Nombor MAL Hologram yang terdapat pada botol Afamaxx juga dengan jelas menunjukkan kelulusan KKM tersebut, jadi tiada kerisauan atau keraguan terhadap Afamaxx.

Pengambilan Afamaxx tidak mempunyai kesan sampingan. Pada peringkat awal pengambilan Afamaxx, kemungkinan seseorang akan mengalami “Healing Crisis / Proses Penyembuhan”, yang merupakan proses sementara. “Healing Crisis / Proses Penyembuhan” adalah kerana berlakunya proses “body adjustment”. Tempoh “Healing Crisis / Proses Penyembuhan” adalah berbeza antara seorang dengan seorang yang lain bergantung kepada tahap umur, jantina, tahap kesihatan, jenis penyakit, amalan pemakanan, gaya hidup seseorang, toksin dalam badan dan keberkesanan sistem tubuh bertindak balas terdahap pengambilan Afamaxx.

Afamaxx sesuai untuk kanak-kanak, ibu mengandung, ibu yang menyusukan anak, orang dewasa, orang tua, golongan vegetarian, yang sihat dan yang sakit. Afamaxx tidak sesuai untuk anda yang mempunyai alahan terhadap “alga”, talesmia major dan SLE.

Jurnal Perubatan

Lagi berkaitan “AFA”

Cara Pengambilan Afamaxx

Anda dinasihatkan menggunakan air sejuk atau air pada suhu bilik semasa pengambilan Afamaxx bertujuan untuk mengekalkan nutrisi dan kualiti Afamaxx pada tahap optimum. Elakkan air panas atau suam semasa pengambilan Afamaxx.

Pada keadaan biasa Afamaxx diambil 3 kapsul sekaligus pada waktu pagi atau malam. Sebaiknya pada masa perut kosong, sebelum sarapan atau sejam sebelum tidur malam.  Sebotol Afamaxx mengandungi 45 kapsul dan cukup untuk bekalan 15 hari. Walau bagaimanapun anda dinasihatkan untuk mendapat nasihat selanjutnya dari agen untuk lebih tepat dan jelas.

Kanak-kanak dibawah umur 12 tahun juga sesuai consume Afamaxx. Dinasihatkan mengambil pada dosage yang rendah. Walau bagaimanapun anda dinasihatkan untuk mendapat nasihat selanjutnya dari agen untuk lebih tepat dan jelas.

Afamaxx adalah suplemen dan bukanlah sejenis ubat

Bagi anda yang sakit apa yang perlu adalah (i) berjumpa doktor perubatan yang bertauliah / pengambilan ubat sepertimana yang dinasihatkan oleh doktor perubatan yang bertauliah (ii) perbaiki nutrisi (Afamaxx). Kita sedia ingat bahawa penyembuhan adalah dari Allah dan kita berikhtiar dengan cara terbaik selaras dengan perkembangan sains dan teknologi perubatan.

Afamaxx adalah merupakan Suplemen dan bukanlah sejenis ubat atau dapat menggantikann ubat farmaseutikal walaupun Afamaxx dikategorikan sebagai ubatan. Affamaxx juga tidak mengubati apa apa jenis penyakit.

Berapa lamakah saya perlu mengambil Afamaxx?

Jangka Hayat Sel

Tubuh Badan Manusia dianggarkan mempunyai sekitar 40 trillion sel. Setiap sel mempunyai tempoh jangka hayat tertentu.

Pada peringkat usia muda, lebih banyak sel dihasilkan berbanding dengan sel yang telah mati secara semulajadi.

Masalahnya kajian klinikal telah membuktikan yang tulang sum-sum manusia, secara perlahan-lahan berhenti menghasilkan Stem sel pada usia manusia mencecah 25 tahun.

Oleh itu, proses penyembuhan berlaku dengan cepat jika dibandingkan sewaktu usia dewasa. Keupayaan tubuh untuk menghasilkan semula sel-sel baru setiap hari merupakan faktor utama untuk memastikan tubuh badan kekal sihat setiap hari.

Pengambilan 3 kapsul Afamaxx, membebaskan 3-4 juta Stem sel baru. Ianya berfungsi untuk membaikpulih dan menggantikan kira-kira 220 jenis sel yang mati dalam badan.

 

Perkara penting tentang Afamaxx

Anda dinasihatkan supaya jarakkan 1 jam pengambilan Afamaxx dan ubatan atau sebarang suplemen sintetik bertujuan untuk mengekalkan nutrisi dan kualiti Afamaxx pada tahap optimum.

Bagi penggemar kopi atau teh sila jarakkan pengambilan kopi atau teh dalam 30 minit sebelum / selepas pengambilan Afamaxx.

Apakah Penyakit Degeneratif?

Penyakit degeneratif adalah penyakit yang berpunca dari kerosakan sel, organ dan tisu tubuh manusia yang disebabkan oleh kematian sel kerana peningkatan umur walau bagaimanapun penyakit degeneratif juga berlaku di kalangan generasi yang lebih muda.

Kenapa kita masih Sakit?

Ramai orang menjadi bingung dan keliru, walaupun telah mencuba pelbagai kaedah pencegahan dan rawatan moden dalam jangka waktu yang panjang. Namun, masih gagal untuk mengubati masalah penyakit degeneratif atau penyakit daripada kerosakan sel secara optimum.

Satu-satunya punca manusia jatuh sakit adalah disebabkan sel-sel di dalam tubuh badan manusia mati lebih banyak berbanding dengan kelahiran sel-sel baharu secara  semulajadi.

– Dr Raymond Francis Massachusettes Institute of Technology

Amerika Syarikat

Tentang “Maryna Aleesha”

Saya, Maryna Aleesha Binti Kasim adalah seorang ejen berdaftar yang sah bagi produk “Afamaxx”.

Pengalaman suami “mengidap penyakit kencing manis” menyebabkan saya terpanggil untuk berkongsi manfaat kepada orang lain tentang “Afamaxx”. Afamaxx bukan seperti produk biasa yang ada di pasaran, Afamaxx satu-satunya produk suplemen yang diformulasikan dengan teknologi Imumaxx terbukti secara saintifik dapat meningkatkan stem sel yang dapat membantu kita sihat secara optimum.

Brand Story Maryna Aleesha

Kerisauan serta kebimbangan hati isteri adalah bilamana dapat tau pasangan hidupnya telah disahkan “sakit kencing manis” oleh seorang doktor perubatan yang bertauliah. Perasaan risau bercampur bimbang. Pulak tu si suami tak nak makan ubat yang telah dibekalkan oleh doktor.

Kencing manis kalau dah kritikal, si pesakit berhadapan dengan risiko kehilangan kaki, tangan, kompilasi buah pinggang, darah tinggi serta berisiko kehilangan kerjaya yang menjadi punca pendapatan keluarga. Kos perubatan pun tinggi.

Dipendekken cerita saya pun order Suplemen dari seorang kawan saya, Kak Zila. Saya dimaklumkan peranan suplemen “adalah untuk membantu baiki nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan”. Keunikan Suplemen ni  “membantu sum-sum tulang menghasilkan sel baru”. Saya faham dan jelas peranan “ubat” dan peranan “Suplemen”. Sebagai manusia, kita mesti berikhtiar dan berusaha sedaya disamping doa yang tak putus-putus.

Setelah suami saya consume Suplemen, suami saya mengalami “healing crisis”, rasa sakit2 pada tapak kaki, tu proses sementara.  Sehingga bulan ke-5, alhamdulillah ada banyak perubahan positif. Bacaan kencing manis dari 17-18 turun kepada 9. Alhamdulillah, bersyukur pada Allah. Suami tersangat gembira, maklumlah tuan punya badan lagilah seronok dengan perkembangan positif, memanglah suka sangat. Tapi kalau tak berikhtiar langsung hanya berserah sahaja, kau rasa ada perubahan yang dapat??

Pengalaman ni buat saya terpanggil untuk berkongsi manfaat Afamaxx, pasti ada orang lain yang mempunyai masalah seumpamanya, yang tercari-cari ikhtiar untuk penyelesaiannya. Setelah berbincang dengan suami, kami setuju untuk kongsikan pengalaman ni semata-mata untuk membantu orang lain untuk kembali pulih serta sihat secara optimum.

Bukankah sihat itu sesuatu anugerah yang sangat-sangat mahal pada kita? Apalah ertinya wang ringgit kalau kita sakit. Bila badan sihat baru kita dapat menikmati kewangan yang ada, itu lebih bermakna. Kalau sihat boleh kerja dan boleh dapatkan duit. Kalau tak sihat macamana nak kerja kan?

Jangan pertikai urusan “mati” sebab itu “pasti”, bayangkan kalau sakit yang berpanjangan dan menyusahkan orang lain (masih hidup), amacam?

Sanggup ke diri sendiri jadi bebanan kepada keluarga atau orang yang kita sayang (pasangan dan anak2)?? Sanggup ke diri sendiri yang benarkan anggota badan dipotong (akibat kencing manis kritikal) dan menjadikan kita cacat kekal, sanggup??

Semua orang tak boleh terima kalau saya cakap macam ni? Tapi fikir2kan lah. Fikir untuk elakkan perkara yang tak diingini berlaku. Bukankah lebih bijak? “KESIHATAN AMAT PENTING”, jagalah kesihatan kita untuk diri kita sendiri dan untuk orang-orang yang kita sayang. Siapakah yang akan menjaga keluarga kita, anak-anak kita?

Buatlah pilihan bijak jangan terlalu berkira-kira, kedekut wang untuk menjaga serta memelihara kesihatan kita

TAWARAN “Harga Pengenalan” untuk TEMPOH TERHAD!

Tempahlah Sekarang “Fast Action Fast Result”

Dapatkan Afamaxx 

1 botol = RM170.00

2 botol = RM300.00

* Pembelian 2 Botol dan ke atas Keahlian Secara Automatik Serta Percuma 

Afamaxx adalah produk kesihatan yang membantu wanita berkerjaya untuk mencapai tenaga dan stamina secara optimum.

Dengan tenaga dan stamina ditahap optimum, segala tanggung jawab di pejabat dan di rumah pastinya dapat dilaksanakan dengan penuh fokus, ceria serta hasil yang lebih sempurna. Insya Allah.

Tidak seperti produk kesihatan yang lain. Afamaxx memberikan anda tenaga semulajadi 24 jam!

Woww.. Penghargaan untuk anda!

Sebagai tanda PENGHARGAAN saya untuk anda yang berminat membuat pembelian Afamaxx, anda akan diberi

  • * Konsultasi PERCUMA
  • * eBook PERCUMA bernilai RM39 (bagi pembelian minimum 2 botol Afamaxx)
  • * Hadiah misteri bernilai RM89, selagi *stok masih ada (bagi pembelian minimum 10 botol Afamaxx)
  • * Postage PERCUMA (bagi pembelian minimum 10 botol Afamaxx)

Hubungi

https://www.watsap.my/60133306588





I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Close Menu
error: Content is protected !!